2024 Wrapped
We kijken terug op een waanzinnig jaar en delen onze 2024 Wrapped graag met je. ✨
⌨️ We ontwikkelden en lanceerden 31 nieuwe websites, waaronder die van Merchstore, Krezip, CircularPET en De Speeltuinbende.
🎶 Onze Sonos draaide overuren. Heavy van Jack Jarryd & Sophia was onze ‘most played track’ en kwam zo’n 77 keer langs.
☕️ Dit jaar gingen er 2.496 Nespresso cupjes doorheen. Een ander goed voornemen: een écht koffiezetapparaat.
🌞 We organiseerden de tweede editie van ons eigen festival Stadsfestival Hilversum, dat op de dag zelf volledig uitverkocht. Zaterdag 28 juni 2025 zijn we terug met de derde editie!
🎫 We verkochten 234.726 (!) tickets voor festivals, shows en events waar we marketingpartner voor waren.
🔥 Enkele andere highlights:
- Twee uitverkochte concerten van Queen Must Go On & Metropole Orkest in Rotterdam Ahoy
- Stadsfestival Hoogeveen dat voor het 4e jaar op rij uitverkocht
- Rock Tribute Festival, dat met 73% groeide en twee maanden van tevoren uitverkocht
- Een theatertour én een Ziggo Dome voor ABBA tribute A*Fever
📽️ We bundelden onze krachten met Brave Media en maakten onder sublabel Brave Bros 5 videoclips (o.a. voor Claude en Snelle).
🚗 Voor contentshoots zaten we in totaal 2.257 km op de weg. We hadden ook naar Lissabon kunnen rijden.
👨🏽🎨 Voor 13 klanten creëren we maandelijkse content. Dit werkt: campagnes presteren beter en schakelen gaat sneller. In totaal exporteerden we dit jaar 7.742 social deliverables.
👨🏼💻 Tot slot: we hebben dit jaar een volle week gespendeerd aan… kijken naar renderbalkjes.
Ook in 2025 staan we klaar om mee te denken over websites, content of event marketing. Je weet ons te vinden!