Wij zijn Jochem en Rogier. Wij zijn Buro Bros. Buro Bros is de kapstok voor al onze online marketing activiteiten. Bros staat voor ‘lach’ in het IJslands (want dat is ons credo). En stiekem ook een beetje voor bro’s, natuurlijk.

00. Jochem

Jochem groeide op in het digitale tijdperk en was vanaf jongs af aan in de weer met Photoshop, websites en social media. Via zijn band rolde hij bij concert- en festivalorganisator Friendly Fire naar binnen, waar hij zes jaar later als hoofd marketing vertrok om zelf te ondernemen. Tegenwoordig is hij vooral actief als creative producer, webdesigner en content creator.

00. Rogier

Zolang hij zich kan herinneren is Rogier bezig met beeld, tekst en communicatie. Spelen in bands en het verzorgen van de social media daarvoor wakkerde het vuur aan. Online marketing voor bands, brands, clubs, festivals en evenementen is nu wat de klok slaat. Maar de basgitaar hangt zeker nog niet aan de wilgen, zijn band The Dirty Daddies speelt namelijk 100+ shows per jaar.

Buro Bros