Just in case…

Eerst zien, dan geloven? Snappen we! Scroll op je gemak door onze cases heen. Benieuwd met wie we nog meer samengewerkt hebben? Klik!

01. Websites

Wij zijn gespecialiseerd in het bedenken en bouwen van gebruiksvriendelijke WordPress websites en WooCommerce webshops. Altijd gebruikersvriendelijk, zowel voor de bezoekers als voor de beheerders. Hieronder vind je een selectie van websites die we maakten.

02. Animated video ads

Een product of dienst uitleggen in een korte geanimeerde video is één van onze specialiteiten. Meestal worden deze video’s ingezet op de advertising platformen van Instagram (Stories) en Facebook. Hier laten we je wat voorbeelden zien:

03. Blendle

Voor digitale nieuwskiosk Blendle ontwikkelden we Blendle Curator. In Blendle Curator selecteert een invloedrijk persoon een aantal artikelen die hem of haar hebben geraakt, verrijkt of geïnspireerd. We ontwierpen en bouwden de website en maakten de social ads.

04. Buma/Stemra

Voor Buma/Stemra ontwikkelden we voor verschillende campagnes videocontent. Van een videoserie waarin componisten vertellen over hun eerste kennismaking met muziek en songwriting, tot een animatie video die uitlegt hoe het nieuwe Buma/Stemra ledenportal werkt. Momenteel zijn we bezig met een videoserie rondom het 30.000e lid van de organisatie.

05. Creative Valley

Creative Valley exploiteert twee flexibele, high-end kantoorlocaties in Utrecht. Rondom de opening van de nieuwe locatie op het Stationsplein waren we verantwoordelijk voor het produceren van campagne video’s, een serie videoportretten die de stakeholders van Creative Valley laten zien en het ontwikkelen van een lead generatie landingspagina.

06. Nuud

Nuud is een anti-odorant die op magische wijze 3 tot 7 dagen effectief is. En het werkt echt! Als creative producer waren we verantwoordelijk voor de creatie van alle online advertenties en het opmaken en versturen van de direct mailings.

07. The Dirty Daddies

Sind 2012 zorgt The Dirty Daddies voor een wervelstorm in het cover- en feestcircuit. Door de podiumpresentatie van de band goed, consequent en constructief door te vertalen naar social media werd er een steady (en nog altijd hard groeiende!) fanbase opgebouwd. Relatie en interactie is het credo en door structurele online promotions via gerichte targetting groeide de kanalen hard.

Facebook: 60.000+ likes. Instagram: 20.000+ followers. Verkochte concertkaarten: 100.000+. And counting.